Barang-barang Motor Kena Curi la pulakk..!


Salam..
Jumpa lagi..
Hari ini pagi2 bangun dengan semangat nak pegi keje.. Yg best aku dah planning nak singgah cuci motor kat sebelah kedai mamak roti canai.. Sambil dorg cuci bleh la aku sarapan dulu..
Mana tau bila aku turun tempat parking motor.. Tgk keadaan motor aku dah jadi mcm kat atas tu..
Kehilangan Lampun depan, Side Mirrow, cover depan dan wire kena potong.. AdusS..
Hati pun sakit.. Tgk mcm ni..
Nak start tak bleh sebab beberapa wayar dah kena potong.. So kena tolak le ke kedai motor untuk dorang repair..
Aku pun taktau nak syak sapa.. Sebab mlm2 kat situ memang ada bebudak lepak.. Tapi tak nak la tuduh dorg.. Maybe Orang luar la. Walau apa-apapun rasa mcm nak menyumpah je bebudak yg curi barang2 tu.. Bukan mahal sangat pun barang2 tu.. aku tak kisah. Tapi yg dah menyusahkan aku pepagi nak pegi keje tu yg bikin hati aku PANAS!!

Tiada ulasan: