Assorted Aktiviti Sepanjang Bulan Dec2008


Beberapa aktiviti yg aku buat berdasarkan gambar2 di bawah ini.
Yg ini aku pergi makan ikan bakar kat Jalan Bellemy off Jln Istana. Dengan member2 asbkl Nik, Kem dan Jim. Huhu.. sedap gak.. Tapi reganyer waduh2 seorang average sepoloh renggettt..!
Waktu kem tengah belek2 Phone aku... Snappp..!! nyer gambar aku tgh merokok.. Mampos kantoi lak ngan Mak aku nanti..
Ni dlm perjalanan balik ke kg bini kat tanah merah kelantan. Keluar je tol gombak terus jem.. sampai ke gemting sempah. Adus. MAsuk bentong pun jem.. masuk raub pun jem..Yg paling kebas, jem kat gua musang ke K Krai.. Bertolak dari kl kul 1tghari, sampai 12tgh mlm!
Ini rumah mertua aku! Pandangan dari depan. 
Ni jln depan rumah mentua aku.. menghala masuk ke dlm tu..
 Yg ni menghala masuk ke luar lak..
Mia kat rumah nenek dia.. 
Mia kat Midvalley. The Sultan Selangor Birthday.
Mia n Mamamia
Perjalanan aku ke Sharp-Roxy Sg Petani Kedah. Naik keta merc E Class boss aku.. Tak berapa bleh tido. Jadi aku snap2 la beberapa gambar.
Habis meeting, Bos aku nak minum cendol kat Area Komtar. Adus... Jauhnyer nak pekena Cendol. Tapi bos aku kalau pergi penang mesti tak lepas punya cendok neh.
Ni la lorong org jual cendol tu.. Ramai org beratur. Aku minum gak.. Tapi biasa jer bagi aku.. Hehe
Perjalanan balik nak elak jem kat Jembatan PP. Kami naik Feri. Ni Masa nak masuk ke dlm feri tu.
Keadaan dalam ferry.
Aku snap kat luar2 sesajer test kualiti gambar dari Phone Nokia E71 aku.. hehe

Sebelah kiri baju putih bos aku Mr. Gan CT. Sebelah kanan bos aku tu partner dia.. Mr. Sunny
Tu la aku.. bos aku nak try snap guna phone aku.. Sesajer katanya.. Kot2 best dia pun nak beli mcm aku gak.. hehe. Dan bawah ni adalah Feri..(bagi yg tak pernah ke sana)

Tiada ulasan: