Assorted Activity

Pelamin perkahwinan sepupu aku kat Bidor Perak pada 23/11/2008 tempohari..
Gambar kenangan dengan pengantin lelaki dan perempuan (sepupu aku Mardiah). Yg lelaki lupa nak tanya nama..
Mia leka dok main ngan dua pupu dia.. ramai2 tu dah tak hirau apa dah..
Kat pertama kedai Hand Phone.. Semasa membeli Phone Nokia E71.. Sajer nak upgrade untuk Wifi dan GPS punya application.. So lepas ni tak tukar dah kot.. semua functon dah ada. Hehe.. Bini aku dok bising cakap tukar sokmo!

Mcd Sunway piramid.. Mia dan aku kurang cergas untuk bertugas hari tu.. Jadi amik MC bwk dia gi baiki alternator kereta.. Lepas tu gi Piramid.. Habis masa sementara tunggu ambik bini aku kursus kat bukit jalil..
Beraksi depan lift di Sunway piramid ngan mia.. Nampak kepala aku yg dah botak.. Hehe.. sesajer trend
Mia ngan mama dia kat Alamanda.. Pegi makan.. Malas nak masak la tu..
My latest collection Manchester United 2009 Calendar.. huhu susah mau dapat ni
Kebetulan hari tu company aku ada buat job dia.. So Aku amik la satu.. hehe
Sapa mau?? huhu itu tak jual oooo
Glory... glory man unitedddddd....!!
Majlis pertunangan anak jiran sebelah aku.. Siap ada sessi photografi dgn pasangan lagi.. Grand majlis ni.. Mia ngan mama dia tumpang sekali bergambar. Aku tumpang makan jer.

Tiada ulasan: